Gå til innhold

Markeringslys lys


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, skal montere markeringslys på rundball pressa orkel 1260 agronic. Hvor skal jeg kjøpe det ifra? Finner stortsett bare 24 v, har lyst på Led.

 

Vurdere også rotorlampe/blitz montert oppe på pakkern en plass, kan koble det på arbeidslyset på pakkern, det slår man jo på ifra styreboksn til pressa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skal montere markeringslys på rundball pressa orkel 1260 agronic. Hvor skal jeg kjøpe det ifra? Finner stortsett bare 24 v, har lyst på Led.

 

Vurdere også rotorlampe/blitz montert oppe på pakkern en plass, kan koble det på arbeidslyset på pakkern, det slår man jo på ifra styreboksn til pressa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1
Du får jo og kjøpt Gylle LED-lys(12v)som lastebilene har, hos egilverne.no. Ulempen er jo prisen på 650-700 kroner stk. Montering av blitzere på pakkeren gjør du på en egen bryter, ellers så blir alle som kjører bak deg blendet av arbeidslysene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke blending av bilister bak blir noe problem, kobler bare ut arbeidslyset, bor i nord Norge (Senja) er lyset 24-7 om sommeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Toffa_1

¨De lysa jeg refferete til koster bare 139,- pr stk og er markedets rimeligste LED-lamper. Har kjøpt flere til bilhenger og traktorhenger og dem fungerer helt utmerket.

 

Når det gjelder arbeidslysa bak på pakkeren er det bare å montere på en enkel bryter for å unngå å avt blende bilene bak uansett hvor i landet du bor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor-Harald_1

De aller fleste led markeringslys går i fra 12-30volt

 

å om du bor på senja så stikk opp på nordic last å buss, de har det du trenger av ledlys, å prisen e ikke så ille heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...