Jump to content

Hymas 82R

Guest

Recommended Posts

Guest Anonym
Noen som kan hjelpe meg med bruktdeler til min hymas 82R beltegraver? Giret til svingmotoren har brutt sammen. Noen som vet om noen som kanskje kan skaffe meg det jeg trenger? Det skulle vel finnes en del av disse omkring som begynner å bli slitne?

Noen som kan hjelpe meg med bruktdeler til min hymas 82R beltegraver? Giret til svingmotoren har brutt sammen. Noen som vet om noen som kanskje kan skaffe meg det jeg trenger? Det skulle vel finnes en del av disse omkring som begynner å bli slitne?

Guest Anonym
har du prøvd og prate med gutta på hymax i brumundalen? du har også huggerier som entrack, mm husker ikke helt, du kan prøve en annonse på anlast.no Mener det ikke gikk så mange av denne maskinen, men den var bunnsolid, eneste lille svaketen var akkurat svingmotoren.

Guest Anonym
Har prøvd både entrack og hymax ute hell. Hadde håpet på at noen visste om noen som kunne ha en stående som ikke var i bruk lenger(delemaskin. Kan det være at andre maskiner har brukt samme giret så kunne jeg jo utvida søket litt. Giret er av type \&quot\;Brevini\&quot\; 45/1.

Guest Anonym
Desverre så er det ikke nytt å få hverken av gir eller deler til dette så jeg er helt avhengig av å få tak i brukt for å få istand maskina. Det er jo synd å måtte skrote ei ellers god maskin fordi det ikke er deler å få.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...