Gå til innhold

Perforert slitestål med 29cm deling


Gjest

Anbefalte innlegg

hadde vama 250-skjær som sikkert hadde samme boltavstand som ditt. eg kjøpte perforert slitestål på FK som ikkje stemte med mine bolthull, så dei (fk) tok berre skjærebrenner og fikset slitestålet så eg fekk satt i boltene. tok 3-4 minutt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Agrostar_1
Etter å ha sendt xx antall mailar, og brukt eindel tid i telefon, får eg det samme svaret uansett kvar eg høyrer. Perforert slitestål finns kun i 305 deling. Alle har sagt at skal eg bruke det, må eg båre om skjæret.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stephan_1
Hvis han skal skjære i slitestålet må han bruke store skiver på bolta da... Hvis ikke han bruker boltre med kiler.... Er jo litt mer permanent hvis han gjør nye hull i skjæret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bruke sånn perofrert stål som ser ut som grovt strekkmettall? Der er det hull hele veien og man setter i bolt der det passer.

 

Skulle det ikke passe helt tar man vinkelsliper og skjærer bort en pinne, får et avlangt hull og bruker ei stor skive.

 

Du får slike stål i meter hos slitestålspesialisten (eller noe sånt..) på Berger like ved Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1
Enda opp med å gå for tanna slitestål på begge sider, med 290 deling. Entrac hadde dette på lager, ringde fredag kl 9, var her idag kl 10.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...