Gå til innhold

Pris for utleige av traktor,henger og sjåfør?


Gjest

Anbefalte innlegg

Tror naboen tak 550 for ikke så lenge siden, han kjører en del for kompisen min som driver og graver med 8 tonner, men lurer på om ikke han har økt satsen litt nå. Sjekk maskinleige prislista i BG sitt blad tidligere i år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Alt for billig. Tok 650 for kjøring av noe gamle materialer fra ei seter i sommer med 12 år gml. traktor og 10 år gml. boggihenger. 150 hk og dumperhenger er jo fort utstyr for nesten en mill. Er det snakk om kjøring i anleggsområder og på vei blir det fort mye dekkslitasje og annen slitasje på utstyr, jeg vill sagt rundt 1000/time.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BG-prislista for 2011 (orker ikke sjekke 2012-utgaven på papir...) ligger på 600-900kr/t (pluss mva, naturligvis), med en middelpris på 750kr, for transport m/ dumperhenger 6-12 tonn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Anonym
Hei! Vurderer og kutte ned på egene oppdrag,for heller å leie meg ut med eget utstyr til en større entreprenør. Har Traktor,dumperhenger,5tonns graver og alt av småutstyr. Alt av nyere dato,og fullt utstyrt. Skal ha en felles timepris for dette inkl en mann. Hva er gjeldene time pris for dette?? Noen tips?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...