Gå til innhold

Skuffefeste kubota


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en importert kubota kx-161.

Skuffefestet på den er noe herk fra tyskland, den klipser seg selv på plass, men for å få den av må spettet brukes.

Har funnet ut at jeg gjerne skulle hat ei profilskuff for å grave mye drensgrøfter, har hittil brukt graveskuff, men ser for meg at det blir bedre grøfter og sparer mye singel med å grave med skrå skuff.

Noen som vet om hvor en får tak i ny "kladd" på gravemaskin som passer på norske skuffefester, eller om det er mulig å finne skuffer i norge med det tyske festet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør prøve å finne ut hva slags feste det er, ellers er det umulig å svare deg på spørsmålene. Dette bør stå i kontrakten.

Kjøpte selv en maskin fra Tyskland tidligere, denne hadde CW10 feste og det fungerer utmerket. Dette er imidlertid hydraulisk operert og ikke med &quot\;spett&quot\;.

Gå feks inn på Wee sine sider og se på ulike hurtigfester der, er det noe som ligner ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan høyre med Globus,(tidlegare kverneland). Dei lagde feste som passet på min dansk importerte maskin, om du ikkje finn noe som passer. Ulempen er at det då berre passer med den hurtigkoblinga som står på maskinen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelp til en som har ingen peiling, (jeg bare graver og graver).

Tror nok det blir nytt skuffefeste. Vet noen om det er vanskelig å finne brukt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du.

du kan høre med forhandlere som importere om dei har slike skuffer / utstyr, for dei selger som oftest ut den ny-importerte maskina med norske standarder på både skuffe, og stikke. :)

 

du kan høre med:

øygarden i telemark,

avitech

samseth

og mange andre ei ikkje kjem på i farta..

 

lukke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...