Gå til innhold

John Deere-byte


Gjest

Anbefalte innlegg

Tykkjer 6230 Premiumen vår (2007 mod. 800 t.) er noko i det største laget for vår drift. Har sett litt på den nye 5100R, og tykkjer den ser snerten ut. Men det er jo eit økonomisk tap å ta å byta inn ein sopassa ny traktor...Kva tykkjer de?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Tykkjer 6230 Premiumen vår (2007 mod. 800 t.) er noko i det største laget for vår drift. Har sett litt på den nye 5100R, og tykkjer den ser snerten ut. Men det er jo eit økonomisk tap å ta å byta inn ein sopassa ny traktor...Kva tykkjer de?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil jo tape økonomisk på det ja, prisforskjellen på en ny 5100r og en 6230pr er ca 100 000. itillegg vil den komforen du har i en 6230 bli helt borte i 5100r. det er en sterk traktor og godt utstyrt, men den er trang, det er liten comfort osv.... 6230pr er ikke noen stor traktor i størrelse, det er bare at 5000 serien er liten. hold deg til den du har.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke tenk på å bytt, 5100R er sprek ja, men kan ikke sammenlignes med 6030 serien med tanke på komfort å stabilitet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny_1
vist du skal byte til en mindre traktor så er 5100r ein sinnsyk traktor. den er så liten, og kommer til nesten overalt. og den er vell kanskje en av de traktorene rundt 100 hk så er minst i størrelsen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Kunne jo prøvd å annonsert 6230P på finn.no.

Ser FK har kampanje med avslag på minst 50000 på 5100R. Ser føre meg eit betre reknestykke enn å byta inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei!

Tapar vel ikkje so mykje no når 5100R e på kampanje? E jo gått noko ned i pris no.

 

Komforten e sikkert betre i 6230 premium, men for å vere litt motvekt til dei andre her, tykkje eg den er god i 5100R og. Når det gjeld plassering av eks. hydraulikkuttak og gear, tykkjer eg desse står betre plassert enn på 6030 serien. Hytta er noko mindre, i breidda, men innvendig takhøgde kan det ikkje vere stor forskjell på. Den er i alle fall rikeleg stor til ein person e min påstand, heller ikkje noko problem å ha med seg eks. ein unge på ein arbeidsdag.

 

No har eg berre so vidt køyrt 6230 pr, so du får ta det med i vurderinga, men me har ein 5100R, og eg dela berre dei intrykka eg fekk når me vurderte desse to før kjøp. me tykte 6230`en var ein kjempe-traktor, men vart for stor og tung. både i forhold til hk, men og tyngda generelt. når fk hadde ein so god traktor som 5100R, som hadde berre to hk mindre enn 6230 pr og var lettare, vart valet enkelt for oss. Men det kjem selfølgeleg an på bruken. køyrer du mykje etter veg, og brukar mykje tung bakmontert reiskap, er nok 6230`en betre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Heilt einig i det rune. I tilegg vil det vere mykje verre å få ein god pris på innbytte, vis det er aktuelt i dette tilfellet \;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Ja, eg sjølv økoonomisk skeptisk til innbyte. Men fekk tilbod på ein 5100R for 6 månadar sidan, vert litt spennande å sjå kva det ligg på no...!

6230 P er ein super traktor, men litt for stor for vårt bruk. Trur de det er mogleg å få evt. selt 6230P enkelt privat? 2007 mod. 800 t. lastar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

den har jo gått ned i utg. pris og, uavhengig av kampanjen, so vil tru det blir lavare\;)

 

hmm, ikkje godt å seie, men tykkje det ligg mykje 6230pr ute. mykje import ser det ut til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...