Guest Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Hei! Har det noe å si om låsen på fanghaken på toppstaget er opp eller ned? Jeg har ei gammal sprøyte der jeg ikke får på kule med låsen opp. /l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Hei! Har det noe å si om låsen på fanghaken på toppstaget er opp eller ned? Jeg har ei gammal sprøyte der jeg ikke får på kule med låsen opp. /l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted May 28, 2012 Share Posted May 28, 2012 Kan ikke tenke meg at det skulle være noe problem å snu fanghaken. du ser jo selv om det kommer noe i veien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Nei, tror ikke det er noe problem å snu den jeg heller, men er rimelig fersk på fanghaker. Så tenkte jeg skulle spørre. /l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Og mens jeg er igang med å mase - er det greit å kjøpe kuler til fanghaker hos Økonomideler? Ser at disse er betydelig billigere enn AK/Eik/FK - men er det noen forskjell i kvalitet? /l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted May 29, 2012 Share Posted May 29, 2012 Løp og kjøp. De er mer en gode nok ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.