Gå til innhold

Erfaringer JXU 1090 evt type laster?


Gråtass_1

Anbefalte innlegg

Har sett på ein case jx 1090u 90 hk, 2006 mod,

Noken som har erfaringer med denne? +/-

Har frå tidlegare ein nh L60, vil tru desse to er mykje like.

Skal evt ha laster på casen, kva laster vil passe til denne, laster skal ikkje brukast til noke spesielt, men må kunna takast av når den ikkje er i bruk.

Forhandler på traktoren, kunne montere og ville anbefale stoll f10 og ålø 35.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Traktordriver_1
Ak leverer disse med trima +2 og +3 lastere. Var selv idag å prøvekjørte en ny JXU 95 med +3 laster på Case IH sin karavane på Ak Kløfta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1

hei

Det enkleste er å gå in på CaseIH sin hjemmeside og laste ned brosjyre derfra med de aktuelle spesifikasjoner.

 

Selv om vi har en Trima +5 på en av være traktorer vil jeg anbefale at du kjøper Stoll. Deres nye laster med parallelføringen skjult inni armen gir svært god sikt og så har de mye bedre tippvinkel enn Ålø/Trima.

Sjekk www.stoll.com for mer info.

Neste gang jeg skal skifte laster blir det ihvertfall Stoll.

 

derfor er min anbefaling til deg er at du kjøper en Stoll av tilsvarende størrelse som Ålø Q45/Trima +3.

 

Stoll er forresten CNH sin standardlaster ellers i Europa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Jeg har en JXU1100 som har gått ca 4500 timer og er godt fornøyd med den. Det jeg savner er et hurtig gir til og kansje litt lavere støy i hytta men er en kompakt og kjempe fin allround traktor. Jeg har Stoll F30 laster på min pga av potet lasting ville jeg ha så stor og kan anbefale det men til vanlig bruk ville jeg nok valgt en F 15 laster.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
jeg har hatt en 1090 men jeg hadde en f 10 laster. kjører en claas arion 410 nå. men jeg savner jxu n. min hvar stilt opp til 135 hk på tappen. den gikk bra den det gikk så svart røyken sto. fåran talle vongna 12 kubbik. eneste jeg ikke likte hvar at den hvar no jævlig lett bak. når du fikk no foran. men det går fint å dra ut 140 hk på tappen. å de siste 4 dagene jeg hadde den traktorn så stilte jeg den opp til 153 hk på tappen. trengte det fåran slåmaskin. å det gikk bra det. kjørte med en foran å en bak. gikk utrolig. bra i bakkane. det er en veldig smidig traktor. jeg kommer til å kjøpe den nye jxu115. nå å stille den opp til 140 hk. den blir det stoll på. jeg vil ikke ha no anna en stoll.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...