Gå til innhold

Case IH on Tour Norway 2010


Karl Daniel

Anbefalte innlegg

Må bare slenge inn litt Case reklame her..

 

Nå er Case IH caravan på tur rundt i kongeriket..

 

I dag står showroom traileren her på Kløfta og etter hvert skal de ut på tur i kongeriket Norge.

 

Reiseruta og info om opplegget finnere dere her.

 

 

http://www.a-k.no/portal/page/portal/A-K_Internett/forside/visnyhet?p_d_i=-121&p_d_c=&p_d_v=45991&p_d_i=-4338&p_d_c=&p_d_v=45991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Heisann, tenkte meg en tur på karavanen. Hvilke traktorer er med? Sto nevnt noen på AK-sidene, men jeg regner med de har med flere enn tre? Er i grunnen CS jeg er mest interessert i, men den virker det som AK ikke er interesserte i å selge. Det er sjelden å se den nevnt i kontakten eller reklameannonser i hvertfall... Fiatn (JXU) syns jeg er finere som blå...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Traktordriver_1
Var selv en tur på Kløfta idag og prøvesatt og prøvekjørte litt :) Liker godt Case IH traktorene... Og synes samtidig det er bra å få en karavane rundt i Norge!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1
For meg ser det ut som om traktorkaravanen bare turnerer sør-Norge. AK-maskiner har da vel forhandlere nord for Steinkjær og? Samme med Valtra... FK og John Deere er de eneste som kjører Norge rundt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_6550_1

Enig med tracker.

 

darlig av både a-k og lantmannen at de ikke gjør som fk og kjører karvane også i nord norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...