Karl Daniel Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Må bare slenge inn litt Case reklame her.. Nå er Case IH caravan på tur rundt i kongeriket.. I dag står showroom traileren her på Kløfta og etter hvert skal de ut på tur i kongeriket Norge. Reiseruta og info om opplegget finnere dere her. http://www.a-k.no/portal/page/portal/A-K_Internett/forside/visnyhet?p_d_i=-121&p_d_c=&p_d_v=45991&p_d_i=-4338&p_d_c=&p_d_v=45991 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Heisann, tenkte meg en tur på karavanen. Hvilke traktorer er med? Sto nevnt noen på AK-sidene, men jeg regner med de har med flere enn tre? Er i grunnen CS jeg er mest interessert i, men den virker det som AK ikke er interesserte i å selge. Det er sjelden å se den nevnt i kontakten eller reklameannonser i hvertfall... Fiatn (JXU) syns jeg er finere som blå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Traktordriver_1 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Var selv en tur på Kløfta idag og prøvesatt og prøvekjørte litt :) Liker godt Case IH traktorene... Og synes samtidig det er bra å få en karavane rundt i Norge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tracker_1 Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 For meg ser det ut som om traktorkaravanen bare turnerer sør-Norge. AK-maskiner har da vel forhandlere nord for Steinkjær og? Samme med Valtra... FK og John Deere er de eneste som kjører Norge rundt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest valtra_6550_1 Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 Enig med tracker. darlig av både a-k og lantmannen at de ikke gjør som fk og kjører karvane også i nord norge... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.