Gå til innhold

massey 690


Gjest

Anbefalte innlegg

Har lånt en 690 uten instruksjonsbok,og trenger å vite hvor jeg peiler hydraulikkoljen. Skulle også hatt et tips om ca mengde motorolje,da dette sparer meg for grubleri dersom noen vet det. Traktoren blåser kjølevæska gjennom overløpet etter noen minutter på tomgang,men holder på vatnet og temperaturen ved arbeid i åkeren. Teori? Ca 8000-10000 timer,men sterk og røykfri.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FarmAll_1
Har lånt en 690 uten instruksjonsbok,og trenger å vite hvor jeg peiler hydraulikkoljen. Skulle også hatt et tips om ca mengde motorolje,da dette sparer meg for grubleri dersom noen vet det. Traktoren blåser kjølevæska gjennom overløpet etter noen minutter på tomgang,men holder på vatnet og temperaturen ved arbeid i åkeren. Teori? Ca 8000-10000 timer,men sterk og røykfri.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
hydraulikk/transmisjonsolje peiles på bakstussen hvis jeg ikke husker feil, mener det står en peilestav over løftearmene et sted der - let og du skal finne..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Den sitter på innsiden av høyre bakhjul.. Veldig kronglete å komme til. Det beste eR å gå inn forante.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan_Ove_1
kjøm an på årsmodell. 82/83 sitter på h.side innafor bakhjulet, nås best framfor hjulet. frå ca 84 og nyere, så tar du ut peilepinnen bak på h side. er nokså lang.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...