Gå til innhold

Kellfri Triangel


Gjest

Anbefalte innlegg

Din påstand er tull, kun et resultat av vellykket markedsføring fra Lyng.

 

Triangel av UNP kanalstål er langt bedre en de formpressede tynnplatene fra Lyng, svakheten ligger som regel i dårlig utført jobb ved montering på redskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, til tross for at det er brukt en stålkvalitet med høyere flytegrense i Lyng triangel så er de like myke som om de var laget i vanli S355.

Triangelene av kanalstål er like sterke fordi de er laget i tykker gods, samtidig som det tykkere stålet gir de bedre vridningsstivhet.

 

Fordeln med Lyng triangel er at de er ferdig tilpasset mange redskap og at det derfor ikke finns like mange dårlige montasjer som vris i stykker triangln.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1
Lyng sine redskapsdeler er det ikke rare kvaliteten på nei. Det orginale Accord trianglet Redskaps/traktordel, var mye sterkere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at uorginal traktor del skjelden passer på redskap, hadde demo traktor med Sip triangel på, men denne passet dårlig på redskap, virket som at den var litt for stor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ksundnes_1
Eg ser at det er ein del meiningar her, men ser ingen som har svart på det eg spurte om. At folk har meiningar om uorginale triangel i forhold til Lyng er vel og bra det, men spørsmålet var om nokon hadde erfaring med Kellfi sitt, og det er det tydeligvis ingen som har? Eg har prøvd Kellfri no i vinter, og enda med å bende både redskapsdel og traktordel når skjeret huka på eine sia, men er ikkje sikker på om resultatet hadde vore noko betre med eit anna merke. Eg skal derfor montere sjokkventil no. Eg har samanlikna traktordelen med Lyng sin, og dei ser ut til å ha samme mål, men redskapsdelen til Kellfri ser ut til å vere nokre millimeter større åpning på enn Lyng, og blir derfor litt meir slarkete. Om det er brukt tjukkare stål i Lyng veit eg ikkje, eg har berre målt utvendig, og ikkje fått sjekka vekt. Kellfri sitt skal vere 27 kg, nokon som veit kva eit Lyng veg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...