Gå til innhold

hurra hurra ny mf


Gjest

Anbefalte innlegg

ser det endelig kommer nye modeller i mf 7600 serien,har en 6480 som er forferderlig god å komfortabel,men har lurt litt på å bytte den ut da leasingen er over,så dette blir spenende.

noen som vet når de blir tilsalgs? ser på mf 6400 serien så var det jo forferdelig lite barnesykdommer med de første,va tror dere om de nye?lønner det seg å vente noen mnd?

er jo ad blue i drift her å der så det virker vel,noen her med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

ser det endelig kommer nye modeller i mf 7600 serien,har en 6480 som er forferderlig god å komfortabel,men har lurt litt på å bytte den ut da leasingen er over,så dette blir spenende.

noen som vet når de blir tilsalgs? ser på mf 6400 serien så var det jo forferdelig lite barnesykdommer med de første,va tror dere om de nye?lønner det seg å vente noen mnd?

er jo ad blue i drift her å der så det virker vel,noen her med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Jeg vil vel tro at ny MF 7600 er et veldig trygt valg. Som du sier var det lite barnesykdommer med 6400-serien, og likeså med 6200 da den kom. MF er vel bortimot nødt til å sende ut et solid produkt, sjøl om det ryktet de har hatt burde vært begravet for lengst. Greit nok at 3000-serien var noe så som så, men fra og med 3005 og fram til i dag har de levert ypperlige maskiner. Jeg trekker gjerne fram hytta og ergonomien der, som er av det ypperste som har vært levert for sin tid de siste 20 åra.

 

En ting jeg stussa over når jeg leste om den nye 7600 er at de trinnløse blir levert uten effektboost. Hvorfor? Er AGCO redd mye intern konkurranse i forhold til Fendt? Jeg har jo sjøl gjentatte ganger sagt at jeg velger en trinnløs MF foran en Fendt ti av ti ganger. (Gjelder gamle 700-serien)

 

Uansett se de nye røde veldig spennende ut, ikke minst det nye armlenet. Og Dyna-6 er jo en utrolig smekket girkasse, da får du jo boots i tillegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

er nok ingen fare kjøpe MF 7600serie. er skjikkele utprøvd alt av girkasse/drivverk og hydraulikk ihvertfall, for det er berre betjeningsforskjell frå 64/7400. trivelig førerhus!!

adBlue veit eg ingen ting om. men 64/74 er kjempegode traktorer, så er spendt på den nye 7600 ja. skal bi morro sjå og prøve den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...