Gå til innhold

Massey Ferguson 135 - hydraulikk


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har ein massey 135 med hydraulikkproblem. Det begynte for ca 3 veker sia, då han plustleg begynte å bruke lang tid på å løfte.

Når eg drar løftespaken heilt opp bruker traktoren boti mot 5 - 7 minutt før skuffa er oppe. Dei første 20 cm går fort, utan noko på trekkstengene, men vidare tek det tid!

Det er ingen problem med krafta på hydraulikken, greier fint ein vedpall etc, men det går så jysla treigt!

 

Er det nokon her som veit kva dette kan vere ?

 

Takkar for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har ein massey 135 med hydraulikkproblem. Det begynte for ca 3 veker sia, då han plustleg begynte å bruke lang tid på å løfte.

Når eg drar løftespaken heilt opp bruker traktoren boti mot 5 - 7 minutt før skuffa er oppe. Dei første 20 cm går fort, utan noko på trekkstengene, men vidare tek det tid!

Det er ingen problem med krafta på hydraulikken, greier fint ein vedpall etc, men det går så jysla treigt!

 

Er det nokon her som veit kva dette kan vere ?

 

Takkar for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit du om det bare hjelper å renske den, eller bør eg ha ny ?

 

Kan du nå sila bare ved å opne eine sidelokket i hydraulikken, elller må det opnes frå toppen ? Hvilken side sitter silen eventuelt på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utta tvil sil`n. Våre burti akkuratt detta sjøl.

Skru tå lokket rundt der kraftuttaks-spaken sitter,så er silen rett under der. Parker traktoren i sidehelling,så oljen renner over på høgre side,så blir det ikkje no søl. På min var silen heilt tett,så eg kjøpte ny. Kan renskes,men vil anbefale å kjøpe ny sil.

vart heilt iorden med ny sil min ihvertfall!!

Noe meir du lurer på,berre spør:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dei siste årgangane er tilkomsten til silen på undersida. Det er ei luke med 3 skruar like framfor bakakselen. Tapp av olja før du begynner å skru.

 

Silen er råd å ta ned gjennom luka. Eg vil tru at du kan vaske den rein og bruke den opp att dersom den ikkje er skadd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ein 1972 - 73 modell. Bytta olja for 2 mnd siden, så har lite lyst å spandere ny olje på den allereie, men visst den ligger der du trur, så må det vel gjerast.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er den traktoren så gammal at du skal gå inn gjennom luka ved kraftuttakhandtaket. Det var 74- eller 75-modellen som var den første med luke under bakenden for tilkomst til silen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Siden her tydeligvis er mange eksperter på MF135, våger jeg meg frempå med et par spm:

1. Når jeg løfter armene helt opp, henger systemer seg, og armene går ikke ned igjen (???)

2. Ved belastning på hydlraulikken, banker det som om hele traktoren er i ferd med å gå i stykker..(???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...