Guest Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Jeg har en Valtra 900 som jeg for så vidt er fornøyd med. Bruker den mest i skogen og litt snømåking. Når traktoren står parkert i skogen blir det som oftes til at man fyller fra kanne og da er påfyllingen og dens plassering noe irriterende. Er det noen som vet om man får tak i lengre stuss som kan skrus på påfyllingsrøret eventuelt andre smarte løsninger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Jeg har en Valtra 900 som jeg for så vidt er fornøyd med. Bruker den mest i skogen og litt snømåking. Når traktoren står parkert i skogen blir det som oftes til at man fyller fra kanne og da er påfyllingen og dens plassering noe irriterende. Er det noen som vet om man får tak i lengre stuss som kan skrus på påfyllingsrøret eventuelt andre smarte løsninger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kristan Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Jeg bruker trakt med lang tut. Men da må en holde både kanna og trakta samtidig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Trakt med lang tut, stropp trakten fast i handtaket og stå på en stubbe å fylle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Har laga oss ei trakt med ein krok, som vi hektar i innstigningshandtaket ved døra. Traktra har lang tut. Kjapt å hekte på, og du har begge hendene fri. Billeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.