Gå til innhold

elektronikk prob, NH 7740 sle


Gjest

Anbefalte innlegg

har problemer me elektronikken på ovennevte, har mista alle funksjoner som er styrt av strøm, kun lysene og radio som funker. får start og kan bruke traktoren. helt dødt i displayet også. lurer på om det er noen som har vært borti liknende og vet hva som kan være årsaken....

 

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_6550_1

har problemer me elektronikken på ovennevte, har mista alle funksjoner som er styrt av strøm, kun lysene og radio som funker. får start og kan bruke traktoren. helt dødt i displayet også. lurer på om det er noen som har vært borti liknende og vet hva som kan være årsaken....

 

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mål strømmen på KAM sikringen, mener det er nr. 13.

Er det ingen feilkoder?

Hvis ikke, ta kontakt med ditt A-K verksted...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_6550_1

nei ingen feilkoder. skjedde mens traktoren sto og bakket så vet ikke hva som har skjedd, skal prøve og få skjekket rele. det er ingen sikringer som er gåen. mitt lokale A-K verksted hadde ikke peiling.skal måle strøm på sikring nr 13.hvordan sjekker en et rele egentlig? (srøm ikke helt mitt favoritt emne).

 

 

takk for tipsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok sjekket sikringsboksen din, spesielt hvis det er koblet ekstra lys på den.Ikke ukjent at det går varmgang inni der så ledninger og alt smelter. Men virker alle gir og 3punkten?eller annet som går på strøm, sperre og 4wd og pto?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta med deg relèet som styrer blandt annet innslag av 4wd til et elektro verksted og spør om å få låne et nytt et for å sjekke om det fikser problemet! synes jeg må nevne at a-k virker ganske tafatte hvis de ikke har noe peil på hva som kan være feil!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_6550_1
Ja alle gir og lys for utenom blink lys virker. ellers er alt dødt. tror selv det enten er display eller databoksen som er gåen! hvordan finne ut dette.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...