Guest Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Det selges veldig mange traktormerker og -modeller i Norge. Men det blir alltid noen bestselgere innenfor hver serie og merke. Og på tvers av merkene. Hvilken traktor tror dere er mest solgt i Norge, uansett merke og modell? Hvilken traktormodell er mest populær innenfor merke/ seriene: MF 5400 MF 6400 Valtra N Valtra T New Holland T6000 Elite New Holland T7000 Jeg har min formening, men hva sier ekspertpanelet? :-) Vennlig hilsen Eirik Emil Kjøpmann Tjessheim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Det selges veldig mange traktormerker og -modeller i Norge. Men det blir alltid noen bestselgere innenfor hver serie og merke. Og på tvers av merkene. Hvilken traktor tror dere er mest solgt i Norge, uansett merke og modell? Hvilken traktormodell er mest populær innenfor merke/ seriene: MF 5400 MF 6400 Valtra N Valtra T New Holland T6000 Elite New Holland T7000 Jeg har min formening, men hva sier ekspertpanelet? :-) Vennlig hilsen Eirik Emil Kjøpmann Tjessheim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 ifølge AK er NH t5060 og t6040 de to mest solgte traktorene i norge. mf 5455/45 OG 6470 er gjerne masseys største selgere, så må du regne med at jd 6230-6330 og 6430 selger endel, 5m og 5r gjør d vel heller ikke så verst. finnes vel statistikk på dette hvis du vil vite d sikkert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 14, 2010 Share Posted January 14, 2010 Er du ute etter hva du skal importere fra England.....??? :-)Bra du er der, så de andre og for konkuranse, som Arvid Gimre, Trøgstad, Semmen, Aarrestad m flere.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.