Gå til innhold

Ny traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

Da vet du vel sikekrt om den passet til jobben eller ikke og om den har vært feilfri. Hva ligger dieselforbruket på?

 

Ser at Semmen har tatt inn mye \&quot\;ny\&quot\; fendt i det siste. Sparer fort en halv million vs eiksenteret. 716,718,820 etc.

 

Hva driver du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg driv mest med vegvedlikehald. Er veldig godt nøgd med traktoren til den bruken. Er/har vore litt \&quot\;rusk\&quot\; med transmisjonen, men det ligg nok mest i programvaren.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for en Fendt 820 ny eller engelskimportert du vil garantert

bli fornøyd. kjenner en som har både Fendt flere nye store og

en Valtra 202 direct. klasse forskjell seier han. Hadde bare Valtra

tidligere og var fornøyd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deutz Fahr TTV er tingen, kort veg til forhandler får du også. rekner med det er kun trinnløs kasse som du vurderer, sidan det stort sett går i brøyting, kantslått og snøstikkearb hos deg. Fendt er vel også eit bra alternativ, men kjem ann på pris, og du får ein del lenger veg til forhandler.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønska helst trinnlaus, men knappegir kan vere ei nødløysing for å få rette traktoren. Det viktigaste er egentlig å få best mulig service og oppfølging frå forhandlar etter kontrakta er skriven og traktoren er levert. Eventuelle driftsstans skal vere så kort som mulig.

Er det andre enn JCB som leverer varme i frontrute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jd 6420s: Valtra Direct er ikkje ein dårleg traktor, trur ikkje den er verken betre eller verre enn dei andre alternativa. Saken er den at i dei snart fire åra eg har eigd Valtra har eg fått eit dårleg inntrykk av organisasjonen bak. Kanskje først og fremst importør. Skal ikkje gå inn på detaljar her og no, men ansvarsfråskrivelse og mangelfull oppfølging står sentralt her. Det har ikkje ført til dei store problema for meg til no, mykje grunna god oppfølging lokalt. No er også den lokale organisasjonen rundt Valtra endra, og eg trur ikkje det er endra til det betre:(

pling: Hausken Traktor er forhandlar for CNH på Møre, det diskvalifiserar desse to merka for meg. Sikkert gode traktorar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honda_1

Nye 6r serien til jd da? Kanskje litt tidlig, burde vente noen år, hvis det er \&quot\;barne sjukdommer\&quot\;.

 

Hvordan er John deere butikken hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vegarbeidern: Eg prøvde Volda kommune sin Fendt 718 med klippar før eg kjøpte Valtra\'\'\'\'n. Skal innrømme at eg hadde skyhøge forventningar, men eg vart desverre skuffa. Kanskje var det forventningane som lurte meg, men eg endte opp med Valtra. Trur nye 7-serien kan vere noko, men forhandlaren har desverre eit frynsete rykte her i distriktet.

Deutz Fahr er absolutt eit alternativ. Som du skriv er det næraste forhandlaren for meg, ein forhandlar som eg trur kan yte det lille ekstra på servicefronten. Kjenner ingen med TTV så alle brukarerfaringar og liknande mottas med takk.

 

Honda: JD6210R står på lista over aktuelle traktorar. Ser veldig lovande ut, men det du nemner om barnesjukdommar kan vere eit moment å ta med i reknestykket.

Har nokon lest/sett test av 6R?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jml: Ser nevner Case IH / New Holland, jeg tror de merkene har noen serier som passer ditt bruk meget godt. Har selv prøvd T7000/CVX og de har en meget behagelig førerplass..

 

Når det gjelder nysalg og service/ettermarked så har jo A-K Maskiner også flere salgsteder i Møre og Romsdal enn i Ålesund..

Var innom A-K maskiner på Eide her en dag, og de har fått inn en ny og snerten demotraktor, en Case IH CVX. Virker som fine maskiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...