Guest Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Hei. jeg skal kjøpe meg en ny traktor, å jeg har sett på john deere 6530/6630. er dette gode traktorer, å fungerer den trinnløse kassen bra de disse? (Autopower?). skal brukes i vanlig gardsarbeid og av å til i anlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Hei. jeg skal kjøpe meg en ny traktor, å jeg har sett på john deere 6530/6630. er dette gode traktorer, å fungerer den trinnløse kassen bra de disse? (Autopower?). skal brukes i vanlig gardsarbeid og av å til i anlegg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Hei Jeg vurderer også å handle ny JohnDeere i 6030 serien. Men er usikker på hvordan girkasse jeg vil ha på den. Hva er tillegget på en autopower egentlig? Og hva er egentlig prisforskjellen på 65, 66 og 6830?? John Deere: John Deere i -20 serien er meget fine til anleggskjøring.(dumperkjøring) veldig solide maskiner som normalt går og går, så lenge det ikke er rust eller annet loms i dieselen.. Regner med -30 serien er minst like solid. -20 serien syntes jeg brukte forholdsvis lite diesel også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Forskjellen på 6530/6630 og 6830 er at det er en kraftigere bakende på 6830, men så veier jo den mer å.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.