Gå til innhold

\&quot\;Lydbuzzer\&quot\; i JD 6020!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg las i en artikkel i et blad for noen år siden at i 6010 serien var det mulig å skru ned lydnivået på varsleren for blinklys/handbrekk pluss vendegir i posisjon. Kunne ikke finne noe i sikringsskapet på 6320`n min, er jeg bare for dårlig til å lete?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Jeg las i en artikkel i et blad for noen år siden at i 6010 serien var det mulig å skru ned lydnivået på varsleren for blinklys/handbrekk pluss vendegir i posisjon. Kunne ikke finne noe i sikringsskapet på 6320`n min, er jeg bare for dårlig til å lete?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Tror det sitter en stillskrue på summeren. Mener du skal ta av dekselet på hytteveggen bak førersetet, og at summeren er der. Ser ut som et relè med en stillskrue. Dette er hva jeg har hørt, ikke erfart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Det står i instruksjonsboka hvordan du slår den av. Du bruker blinklysbryter til å komme inn i menyen på den lille skjermen...der kan du ta vekk blinklysvarsel, men beholde varsel om at hanbrekk står på....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Er det noen som har en instruksjonsbok de ikke trenger da? Min er bare på engelsk, and that I don`t understand....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
teit med blinklysalarm, ihvertfall når blinklysbryter returnerer som på en bil. (6030) Men tror det er samme buzzer som gir alarm dersom du glemmer å slå av lysa. Ellers veldig lite den piper for. Dermed kan den være grei å ha.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...