Gå til innhold

John Deere lasterspak


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en John Deere 6320 AP. Når jeg bruker lasteren mye, feks ved jevning av utesilo, stopper lasteren midt i en funksjon. Jeg må da slippe opp "sikkerhetsklaffen" på spaken for å få den til å virke igjen. Jeg tror ikke det er selve "sikkerhetsklaffen" som er problemet, da det ofte er bare ene funksjonen som stopper( enten opp ned eller tilt av skuffe).Men det er meget plagsomt, etter noen timers lasterkjøring. Er det noen som har vært borti problemet, eller vet hva det kan være?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en John Deere 6320 AP. Når jeg bruker lasteren mye, feks ved jevning av utesilo, stopper lasteren midt i en funksjon. Jeg må da slippe opp \&quot\;sikkerhetsklaffen\&quot\; på spaken for å få den til å virke igjen. Jeg tror ikke det er selve \&quot\;sikkerhetsklaffen\&quot\; som er problemet, da det ofte er bare ene funksjonen som stopper( enten opp ned eller tilt av skuffe).Men det er meget plagsomt, etter noen timers lasterkjøring. Er det noen som har vært borti problemet, eller vet hva det kan være?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror ikke det er \&quot\;klaffen\&quot\;. Problemet kommer og går, og er tidsuavhengig. Den er blitt sånn det siste året, så det er noe som er galt....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ein nabo hadde/har samme problem. fk sa at han måtte skjyfte heile spaken. men den var dyr,så på ei \&quot\;messe\&quot\; pratet han med fk-folk om saken,og fikk vite at det var ein liten del,el bryter som var slitt iforbindels med denna \&quot\;sikkerheitsanordningen\&quot\;. han fikk delenr,og bestilte delen. fikk ein slik lokal \&quot\;elektronkkprofet\&quot\; til og skifte ut delen. og det fungerte heilt fint at,ei stund. bestilte ny del at,skjiftet,og nå fungerer det at,forhåpentlegvis ei god stund.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd det samme som forrige mann nevner i innlegget.... FK sier egentlig kjøp ny spak, men den koster gitt.... Fikk oppgitt hvilken elbryter som var problem, skiftet denne og funker fint igjen i lange tider....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...