Guest Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 hvor mange pigg i hver traktor pigg? bare framme eller bare bag. går d å skru pigg ut etter vinter? hvordan ser dekka ut da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 hvor mange pigg i hver traktor pigg? bare framme eller bare bag. går d å skru pigg ut etter vinter? hvordan ser dekka ut da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bullhill Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 på vår JD 6320 har vi kun pigg bak (ikke plass til lettkjetting) vi setter 3 i hver \"\;rille\"\; de skrus ut om våren igjen, det er kun små spor etter det etterpå. skrur inn piggen i samme hullene neste vinter også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Takk :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Apple_farmer_1 Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Jeg skrur også inn 2-3 pigger på hver ribbe bak. Det er ikke plass til kjetting på min Fendt 412 heller. Foran tar jeg av skjermene og bruker lettkjetting. Skrur ikke inn piggene i samme hull, selv om det sikkert hadde gått greit. Dekkene slites jo litt ned om sommeren så du vil jo komme noe dypere for hver gang selv om du skrur i samme hull. Det er 4. sesongen jeg har skrudd inn de samme piggene nå, men så kjører jeg ikke noe særlig på bar asfalt heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 hvilken type pigg bruker dere? jeg brukte de som felleskjøpet selger men de var utslitt lenge før sesongen var over. nå har eg gått over til lastebil pigg. 3 i hver ribbe og har aldri hatt behov for kjetting. holder ca 2 sesonger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 nå har eg brukt fk sine pigger i framhjul i vinter. ikkje så veldig imponert, va nok litt bedre frammkommelighet men d va jo någe drid å få ud igjen pluss dorr va 20-30 pigger så va heilt flade/utslitt. så eg vetsje ka eg ska jør neste vinter, tørr jaffal ikkje sette i di gamle piggene igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.