Gå til innhold

traktor pigg


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Bullhill

på vår JD 6320 har vi kun pigg bak (ikke plass til lettkjetting)

 

vi setter 3 i hver \&quot\;rille\&quot\;

de skrus ut om våren igjen, det er kun små spor etter det etterpå. skrur inn piggen i samme hullene neste vinter også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Jeg skrur også inn 2-3 pigger på hver ribbe bak. Det er ikke plass til kjetting på min Fendt 412 heller. Foran tar jeg av skjermene og bruker lettkjetting. Skrur ikke inn piggene i samme hull, selv om det sikkert hadde gått greit. Dekkene slites jo litt ned om sommeren så du vil jo komme noe dypere for hver gang selv om du skrur i samme hull. Det er 4. sesongen jeg har skrudd inn de samme piggene nå, men så kjører jeg ikke noe særlig på bar asfalt heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken type pigg bruker dere? jeg brukte de som felleskjøpet selger men de var utslitt lenge før sesongen var over. nå har eg gått over til lastebil pigg. 3 i hver ribbe og har aldri hatt behov for kjetting. holder ca 2 sesonger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest h.m_1
nå har eg brukt fk sine pigger i framhjul i vinter. ikkje så veldig imponert, va nok litt bedre frammkommelighet men d va jo någe drid å få ud igjen pluss dorr va 20-30 pigger så va heilt flade/utslitt. så eg vetsje ka eg ska jør neste vinter, tørr jaffal ikkje sette i di gamle piggene igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...