Gå til innhold

treng en traktor m 150 hk koss traktor bør æ kjøp?


Gjest

Anbefalte innlegg

driver gård med husdyr å grasproduksjo. treng ein traktor fungere godt foran runballpressa å resten av jordbruksutstyret som er i bruk, ellers bør den fungerer greit etter vei da mye av leiejorda og leie pressinga ligger ett stykke unna. har en del små jordstykker å noe hellning på åkrene :) hva anbefaler dere? å hvilke dekk bør enn ha?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

driver gård med husdyr å grasproduksjo. treng ein traktor fungere godt foran runballpressa å resten av jordbruksutstyret som er i bruk, ellers bør den fungerer greit etter vei da mye av leiejorda og leie pressinga ligger ett stykke unna. har en del små jordstykker å noe hellning på åkrene :) hva anbefaler dere? å hvilke dekk bør enn ha?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

koss e vel ikke nå svar bare trøndersk for hvilken :) har sett å prøvd valtra m150 å N141, samt NH TM155 men lurer litt på hvilke andre merker som kain være verdt å vurdere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1

nytt eller brukt?

 

Står en valtra T150 på finn med xobib 710.60.42 hjul 2007 mod med ca 2000 timer til 495 tusen, motorbrems og på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idefox: hell hus henn du da?

tru nok det bli innen for Fendt, JD,Valtra eller NH litt for at dette er traktorer som kan omsettes og som har verksteder i nærheten.

har fått ndel innputt på valttra å NH, men mangler på fendt, noen som har noe å si om de annet ann at de er bra.. vil gjerne vite hva som gjør de bra ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Hva som gjør Fendt bra? Jeg vil si kvalitetsfølelsen og bruksopplevelsen. Etter å ha prøvekjørt Fendt var jeg ikke i tvil om hva jeg skulle ha, spesielt da prisen på JD 6420S AutoPowr, Valtra N-serie og Fendt 412 var den samme etter pruting da jeg handlet for 3 år siden. Og etterpå har jeg ikke sett meg tilbake \;-) Min anbefaling er å ringe ditt lokale Eik-senter og avtale prøvekjøring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jd6920premium_1
står en valtra t150 me fronthydraulikk t salgs i steinkjer på finn.no.. jævla bra pris på deinn. tru d e ein halvard silset som e selger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du likevel skal på Eik-senteret kan du jo høre om å få prøve en MF 74-serie. Som tidligere nevnt her så bør du gå for trinnløs transmisjon, har hatt min 7465 i 2 år nå og bruker den til \&quot\;alt\&quot\;. Både vanlig gårdsarbeid på min bratte gård og leiekjøring med 10m3 møkkavogn og kombipresse samt brøyting om vinteren. Den er i utgangspunktet 125 hk men er tunet opp av Eik til 147 hk på tappen. Samme girkasse som Fendt til halve prisen. Mer enn sterk nok og en fantastisk god og seig motor! (6 syl) har ikke hatt problemer av betydning på de drøyt 1000 timene den har gått nå. Alternativt kan du prøve MF 64 serie med autodrive, skal være bra. Mye bedre hytte og mye enklere betjening enn Fendt!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vemund_1
vil vel også anbefale MF64/7465 til 64/7475. Da er det traktor med god komfort,stille hytte og god stabilitet i sidehelling. Med mf får du en traktor som er (etter min mening ) er blant det beste. alternativt ville jeg valgt en claas arion,men denne er forholdsvis dyr i forhold til mf. skilte ca 150 000 på mf 6495 og claas arion 640 med samme utstyr sist vi handla traktor,claasen var dyrest. Eik kjører forresten kampanje på 7465 nå....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest valtra_1
Har kjørt NH 6080, etter 3 mnd på veksted var eieren veldig glad da han blei kvitt den. Har vært veldig mye problemer med elektronikken på de og dårlig oppfølging fra AK.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...