Gå til innhold

MF6265


Gjest

Anbefalte innlegg

Ser ut som det blir en MF 6265 på meg om ikke annet dukker opp. -02 modell.

 

Noen som har noe å si rundt denne traktoren?

Den har gått 5000 timer, og har brenn ny motor i fra fabrikk, ny overhalte bremser, og en ny stor hydr.pump. Utover det har den og brøytefeste, laster. Så har jeg forhandlet med 240 lilleseth skuffe, skogskjettinger og nye bakhjul. Pris 290k.

 

Innvendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir en MF 6265 på meg om ikke annet dukker opp. -02 modell.

 

Noen som har noe å si rundt denne traktoren?

Den har gått 5000 timer, og har brenn ny motor i fra fabrikk, ny overhalte bremser, og en ny stor hydr.pump. Utover det har den og brøytefeste, laster. Så har jeg forhandlet med 240 lilleseth skuffe, skogskjettinger og nye bakhjul. Pris 290k.

 

Innvendinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøyrt MF 6400serie siden 05. Og det er nå nesten samme traktor. Er bare ein ting og si,traktoren har gått feilfritt dessa åra,og 2700 timer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. Er jo brukerfaringer som er interessant å høre på og inntrykket mitt foreløpig blandt de jeg har snakket med sier at dette er blant noe av det bedre MF har laget.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvar_1

Hei..

 

Kjører sjøl en 6265, 02 mod med lastar og elbetj ventila. Har gått snart 4000 t, uten nevneverdig reperasjon, uten om vanli service.. Traktoren blir bedre og bedre..

 

Har også vore mekaniker på Eik sidan 6200 serien såg dagens lys i 1998.. Har sett det meste som har vore problem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Se det. Da ble det 6265. Leveringsklar i neste uke, så er spent på om jeg blir fornøyd.

 

Eneste jeg reagerte litt på med prøvekjøring var at den var litt vel hard i giringa når jeg kjørte på automat giring på hurtiggiringa? Den var i følge forhandler nettopp kalibrert..

 

Nå var det uten noe vekt på traktoren da, så kan jo være det men?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...