Guest Sigbjørn_1 Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Ønsker og høre positive og negative sider med traktoren. Er den dyr i drift? Brukervennlighet? Trekkvillig? Hvordan utstyr bør jeg velge til den, er snakk om fabrikkny traktor? Da jeg vurderer og kjøpe en slik. Den vil bli brukt til pressing, brøyting, transport med en Orkel TX130, kantklipping og litt annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 30, 2009 Share Posted October 30, 2009 Ønsker og høre positive og negative sider med traktoren. Er den dyr i drift? Brukervennlighet? Trekkvillig? Hvordan utstyr bør jeg velge til den, er snakk om fabrikkny traktor? Da jeg vurderer og kjøpe en slik. Den vil bli brukt til pressing, brøyting, transport med en Orkel TX130, kantklipping og litt annet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest h.m_1 Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 har fendt 716 suveren traktor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.