Gjest Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ønsker og høre positive og negative sider med traktoren. Er den dyr i drift? Brukervennlighet? Trekkvillig? Hvordan utstyr bør jeg velge til den, er snakk om fabrikkny traktor? Da jeg vurderer og kjøpe en slik. Den vil bli brukt til pressing, brøyting, transport med en Orkel TX130, kantklipping og litt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sigbjørn_1 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ønsker og høre positive og negative sider med traktoren. Er den dyr i drift? Brukervennlighet? Trekkvillig? Hvordan utstyr bør jeg velge til den, er snakk om fabrikkny traktor? Da jeg vurderer og kjøpe en slik. Den vil bli brukt til pressing, brøyting, transport med en Orkel TX130, kantklipping og litt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest h.m_1 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 har fendt 716 suveren traktor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar