Guest Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Skal sette brøyteskjær på en 110-90 og lurer på hva som er lurt. Har sett denne traktoren med både brøyteplate og frontlift men hverken Tellefsdal eller Torp finner denne traktoren i lista så jeg lurer på om noen vet hvilken traktor jeg skal kjøpe til slik at brøyteplata eller frontliften passer ? Brøyteplata med paralellogram er vel mye dyrere enn en frontlift? Kanskje noen som har brukt til salgs? Er det noen som har erfaring med dette utstyret på denne traktoren?- hvilket skjær skal jeg velge. Det bør ha litt kasteegenskaper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gårdbruker'n Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Skal sette brøyteskjær på en 110-90 og lurer på hva som er lurt. Har sett denne traktoren med både brøyteplate og frontlift men hverken Tellefsdal eller Torp finner denne traktoren i lista så jeg lurer på om noen vet hvilken traktor jeg skal kjøpe til slik at brøyteplata eller frontliften passer ? Brøyteplata med paralellogram er vel mye dyrere enn en frontlift? Kanskje noen som har brukt til salgs? Er det noen som har erfaring med dette utstyret på denne traktoren?- hvilket skjær skal jeg velge. Det bør ha litt kasteegenskaper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Kanskje det er så enkelt som å søke etter Fiatagri 110-90, da vil de antageligvis finne den. Jeg har sjekket dette selv en gang og da fant de det men da tror jeg at det ble søkt etter Fiatagri 110-90. Håper dette var til hjelp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.