Guest Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Hvordan er det med deletilgang på eldre traktorer. Tenker da i hovedsak på: Ford Dexta/Major Volvo Bolinder Terrier/krabat MF/gråtass/35x Nuffield David Brown (her har jeg lest at tilgangen er kanskje noe mer begrenset?) På forhånd takk for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tkb_1 Posted October 11, 2009 Share Posted October 11, 2009 Hvordan er det med deletilgang på eldre traktorer. Tenker da i hovedsak på: Ford Dexta/Major Volvo Bolinder Terrier/krabat MF/gråtass/35x Nuffield David Brown (her har jeg lest at tilgangen er kanskje noe mer begrenset?) På forhånd takk for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mf_power_1 Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 økonomideler, har nok deler til eldre traktorer. mulig torpmaskin også har. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 6470_1 Posted October 12, 2009 Share Posted October 12, 2009 Av de merkene du nevner er det nok Nuffield som er vanskeligst å skaffe deler til,men det er ett firma i Stange/Løten område som iallefall skaffer deler til Leyland som jo har ett slektskap til Nuffield.Tror det het Romedal. Jeg har ikke hatt problemer med å skaffe deler til de 2 davidene vi fortsatt har i drift.Økonomi-deler skaffer det meste til DB,men bestiller man deler fra Stein Erik Lund i Vikersund får man gode reperasjons tips på kjøpet.Til de som har hatt vansker med å skaffe deler til DB:Hva slags deler og hvilke modeller er det det er snakk om?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted November 8, 2009 Share Posted November 8, 2009 Mangler clutchlager til min nuffield 4/25 1970 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.