Guest Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 jeg har ett problem på min 2040. har store vibrasjoner på løfte armene,må ruses for å stabiliseres. har funnet ut at olje tilførselen til hydralikk pumpen foran ikke er god nok.trenger tips til videre søk.. mvh svein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest haugen_1 Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 jeg har ett problem på min 2040. har store vibrasjoner på løfte armene,må ruses for å stabiliseres. har funnet ut at olje tilførselen til hydralikk pumpen foran ikke er god nok.trenger tips til videre søk.. mvh svein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Om du tar ned hydaulikk filteret under traktoren. Og ser opp så går der eit rør frammover mot pumpa. Der ligger en låse/klem ring. Hender at denne løsner og glir bakover/evt ligger ned i filter koppen. Har selv opplevd dette flere ganger på vår 1640. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.