Gå til innhold

JCB 7000 Serie


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen som har erfaring med JCB sin Fastrac 7000 serie? Traktoren skal gå på snørydding med gmi diagonalplog om vinteren og anlegg på sommeren.

Er det bare jcb som har hurtiggående traktorer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det noen som har erfaring med JCB sin Fastrac 7000 serie? Traktoren skal gå på snørydding med gmi diagonalplog om vinteren og anlegg på sommeren.

Er det bare jcb som har hurtiggående traktorer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Apple_farmer_1
Da må det vel være billigere å kjøpe én Fendt, da kan du jo ta ut lønna fra kjøringa sjøl siden du slipper å fø på en mekaniker som hele tiden skrur på en av JCBene \;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er så sikkre på at det er bare tull med jcb7000,har dere erfaring med den??Er jo en helt ny model,så dere kan da isfall ikke ha så veldig mye grunlag å svartmale den på?

Mulig det var for mye tull med de første fastracene,men de senere årgangene skal da være vesentlig mere driftsikker.

har selv kjørt 2000t på ett år med en jcb 3230,og har aldri kjørt en traktor som har vært så feilfri.Kjørete en JD 7530 traktor itillegg,å det har vært vesentlig mere tull med denne,en 07mod.

Har prøvkjørt jcb 7230 ved en par annledninger,å det er bare en ting å si..det er en fantastisk traktor å kjøre.går over alt annet når det gjelder komfort,fått vesentlig bedre sving(men er ikke like bra som de beste i klassen).Cumins motoren er også utrulig bra,seig,driftsikker.Så skal mann ha traktor til vegbrøyting,transport er den en ener..Men om den er driftsikker eller ikke er vel etter min mening for tidlig å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tracker_1
Her var det en del seriøse innlegg, og forståsegpåere. JCB har hatt en del feil på de første modellene, men har etterhvert blitt en driftsikker og god traktor. Har kjørt litt JCB 3185, og må si at det er noe av det beste jeg har kjørt. Den har kjørekomfort og fjæring som sender både JD,Fendt, osv. tilbake til steinalderen! 7000 serien som du spør etter Ove har jeg ikke fått prøvd, så den kan jeg ikke si noe om. Men jeg vil anbefale deg å prøve en 3230. Ypperlig traktor til ditt bruksområde. Tror du kommer til og bli overbevist:-) Fendt sin 900 serie får man registrert for 60 km/t i Tyskland, men i Norge bare 50 km/t :-( Er det noe annet du lurer på, bare spør :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...