Guest Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Naboen har problemer med en JD 6420 autopower. Trans.olja blir glovarm.Hyd.pumpa går hele tiden,men blir bedre når hyd.ventilene settes i flyt.Dette er ventil nr 3,som nylig er byttet. Er det noen kloke hoder,som vet hva dette kan være,før FK ruinerer mannen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest runeav_1 Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Naboen har problemer med en JD 6420 autopower. Trans.olja blir glovarm.Hyd.pumpa går hele tiden,men blir bedre når hyd.ventilene settes i flyt.Dette er ventil nr 3,som nylig er byttet. Er det noen kloke hoder,som vet hva dette kan være,før FK ruinerer mannen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest H.H_1 Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Hei! Vet du om pumpa slutter å gå når han trykker inn bremsen? Hadde lignede problem på min JD6620, at pumpa hele tiden gikk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 hei skjærte pumpe på min 6220 grunnen er at hydraulikken jobber med tung last hele tiden for å ikke huske for mye i traktor hadde en 4 skjærs variomat plog på kjøpt av FK begge deler nytt fikk beskjed om at det var normalt hvor jeg da hadde havari løsningen ble å justere om hydraulikk etter besøk av gutta fra kløfta. bytta også løfte sylindre til samme som 6420 dette hjalp ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JK_1 Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 få verkstedet til å sjekke løft å senkeventilen.. hvis han har gammel type, så kan denne være sprukken og da vil hydraulikken stå å arbeide konstant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.