Gå til innhold

MF 135


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Jonny_1

God Dag. Jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg kunne fått tak i dører og vinduer til en Massey Ferguson 135? Det er en 74 modeller. Med firkantede baksjermer hvist det har noe å si.

 

Ps. jeg kunne tenkt meg en massey Ferguson 35 som ikke sviver. Hvist noen vet om en slik traktor, så gi ett hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny_1

God Dag. Jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg kunne fått tak i dører og vinduer til en Massey Ferguson 135? Det er en 74 modeller. Med firkantede baksjermer hvist det har noe å si.

 

Ps. jeg kunne tenkt meg en massey Ferguson 35 som ikke sviver. Hvist noen vet om en slik traktor, så gi ett hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Dag. Jeg lurte på om det er noen som vet hvor jeg kunne fått tak i dører og vinduer til en Massey Ferguson 135? Det er en 74 modeller. Med firkantede baksjermer hvist det har noe å si.

 

Ps. jeg kunne tenkt meg en massey Ferguson 35 som ikke sviver. Hvist noen vet om en slik traktor, så gi ett hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

ja.... men det er min kompis som vil ha seg en 135/35 til å skrue på. han er på sjøen nå, men jeg sender en melding til ham at din er til salgs jeg. . så kan han komme innpå forumet selv, eller så kan jeg gi deg adressen hans.

 

vi snakkes nærmere:) ( seinere i kvell eller kansje imorgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja.... men det er min kompis som vil ha seg en 135/35 til å skrue på. han er på sjøen nå, men jeg sender en melding til ham at din er til salgs jeg. . så kan han komme innpå forumet selv, eller så kan jeg gi deg adressen hans.

 

vi snakkes nærmere:) ( seinere i kvell eller kansje imorgen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg snakkte nettopp med han.

han er intrisert.

 

men han lurer på noen ting:

1. hvor mange sylindre er den

2. ein minstepris.

3.hva som er ødelagt på den.

4. hvor traktoren står.. (han bor på karmøy)

 

bildene kan du sende til: ingar11@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg snakkte nettopp med han.

han er intrisert.

 

men han lurer på noen ting:

1. hvor mange sylindre er den

2. ein minstepris.

3.hva som er ødelagt på den.

4. hvor traktoren står.. (han bor på karmøy)

 

bildene kan du sende til: ingar11@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten_H_1
Om han bor på karmøy kan han komme å se på den selv, denne står 1 km fra kårstø så det er ikke lange veien å kjøra. Men skal sende mail til han.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten_H_1
Om han bor på karmøy kan han komme å se på den selv, denne står 1 km fra kårstø så det er ikke lange veien å kjøra. Men skal sende mail til han.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...