Gå til innhold

Instruksjonsbok Case


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Case 685XL -87modell som jeg mangler instruksjonsbok til. Har prøvd AK maskin, men der er det lite tilbakemelding.

Trur det er samme bok til 485-585-685-785-885XL fra 1987 og frem til 1991 da 95-serien overtok. Har noen en sånn bok til overs, eller vet om et sted det går an å få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nineball_1

Hei, jeg har en Case 685XL -87modell som jeg mangler instruksjonsbok til. Har prøvd AK maskin, men der er det lite tilbakemelding.

Trur det er samme bok til 485-585-685-785-885XL fra 1987 og frem til 1991 da 95-serien overtok. Har noen en sånn bok til overs, eller vet om et sted det går an å få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nineball_1

Hei, jeg har en Case 685XL -87modell som jeg mangler instruksjonsbok til. Har prøvd AK maskin, men der er det lite tilbakemelding.

Trur det er samme bok til 485-585-685-785-885XL fra 1987 og frem til 1991 da 95-serien overtok. Har noen en sånn bok til overs, eller vet om et sted det går an å få tak i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spelarjakob_1

Av en eller annen grunn har jeg liggende en ny instruksjonsbok , av den typen Du etterspør, som ikke har vært ut av plastposen.

Det er bare det at den er på spansk.

Kan Du bruke den , er den gratis, om du betaler portoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spelarjakob_1

Av en eller annen grunn har jeg liggende en ny instruksjonsbok , av den typen Du etterspør, som ikke har vært ut av plastposen.

Det er bare det at den er på spansk.

Kan Du bruke den , er den gratis, om du betaler portoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nineball_1

Hei Markus S. takk for tipset om økonomi-deler, men det var faktisk første stedet jeg sjekka, og de hadde ikke nyere enn til -84 serien.

Hilsen Nineball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nineball_1

Hei Markus S. takk for tipset om økonomi-deler, men det var faktisk første stedet jeg sjekka, og de hadde ikke nyere enn til -84 serien.

Hilsen Nineball

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nineball_1

Hjertelig takk Mr. T

 

Der var den jo lett å finne, både instruksjonsbok og servicemanual for 1987-modell!!

Vet ikke om de selger direkte til norge, men så jo på siden deres at det er økonomi-deler som forhandler for de i her til lands. Detta skal nok ordne seg ja. Nok en gang hjertelig takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nineball_1

Hjertelig takk Mr. T

 

Der var den jo lett å finne, både instruksjonsbok og servicemanual for 1987-modell!!

Vet ikke om de selger direkte til norge, men så jo på siden deres at det er økonomi-deler som forhandler for de i her til lands. Detta skal nok ordne seg ja. Nok en gang hjertelig takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...