Gå til innhold

Kampanjepris Valtra N92 ! / A92 ?


xeobib

Anbefalte innlegg

Valtra N92 er no på kampanje til kr 374.900,- (i begrensa periode) ...Men kva ligg prisen på for A 92 no,den har vel ligge ca 100.000,- under for reine traktoren uten utstyr(hi-shift,el-hydr,ac+++)

Kva er prisen ein må betale for ein A92 no ?...er det kampanje på den og..? (..har ikkje sjekka med forhandler sjølv no men fekk tilbud i fjor sommar...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

min bestevenn kjøpte ny slik traktor for 1 år siden-til den prisen-det var demo traktor me hadde kun 20 timer på telleren,

Jeg tror det er sjelden man gjør voldsomme kupp på kampanje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

min bestevenn kjøpte ny slik traktor for 1 år siden-til den prisen-det var demo traktor me hadde kun 20 timer på telleren,

Jeg tror det er sjelden man gjør voldsomme kupp på kampanje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Det er så enkelt så en tlf til selger i området ditt, be om en netto salgs pris på det du vil ha. Vet at Valtra har gode priser på alle sine traktorer ut august nå. Dette pga av kampanje og at euroen har gått noen ned.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Det er så enkelt så en tlf til selger i området ditt, be om en netto salgs pris på det du vil ha. Vet at Valtra har gode priser på alle sine traktorer ut august nå. Dette pga av kampanje og at euroen har gått noen ned.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Pris på A92 er ca 330.000,- ut August.

Dette skal ver med Hi-shift og div utstyr.

Fikk denne prisen av ein Valtra-selger.

Kan jo faktisk komme under 400 med laster her.

Er det mange konkurenter som kan slå den?

Kjøpte ein A95 i 2006, og da var det mesten samme pris. Kjempe traktor. Veldig sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Pris på A92 er ca 330.000,- ut August.

Dette skal ver med Hi-shift og div utstyr.

Fikk denne prisen av ein Valtra-selger.

Kan jo faktisk komme under 400 med laster her.

Er det mange konkurenter som kan slå den?

Kjøpte ein A95 i 2006, og da var det mesten samme pris. Kjempe traktor. Veldig sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...