Gå til innhold

Secura hytte.


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Hei.noen som vet hvor man får tak i pressening til å sette bak på secura hyttene for og få de litt tettere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hei.noen som vet hvor man får tak i pressening til å sette bak på secura hyttene for og få de litt tettere?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Noen som vet om noen traktor opphuggeri?.traktoren min er åpen under bakruten,og på andre fiat 640 dt med secura hytte sitter det ei plate med et lite vindu på,denne er jeg på jakt etter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen traktor opphuggeri?.traktoren min er åpen under bakruten,og på andre fiat 640 dt med secura hytte sitter det ei plate med et lite vindu på,denne er jeg på jakt etter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Anonym
Hei =) Jeg har ei sekura hytte på min John Deere 1140 , noen som har peiling på hvor jeg kan finne rammen til bakruta? evt nr til huggeri ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hei =) Jeg har ei sekura hytte på min John Deere 1140 , noen som har peiling på hvor jeg kan finne rammen til bakruta? evt nr til huggeri ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Prøv Felleskjøpet på Koppang 62463666. Ellers kan du vel bare få laget en ny ramme. Tror foresten jeg har prøvekjørt den traktorene din..........
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ValtraN92_1
Prøv Felleskjøpet på Koppang 62463666. Ellers kan du vel bare få laget en ny ramme. Tror foresten jeg har prøvekjørt den traktorene din..........
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...