Gå til innhold

trenger hjelp med en imt traktor.


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei. er det noen her som kjenner til imt traktorer? Er så uheldig at jeg har en på gården. traktoren er er "lisens" produsert ferguson 35. men ferguson deler passer ikke.

Men den går nå med tomgangsturtall på 1700 når den blir varm. kjenner noen problemet og kan gi meg noen hint om hvor jeg skal begynne og feilsøke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sonju83_1

Hei. er det noen her som kjenner til imt traktorer? Er så uheldig at jeg har en på gården. traktoren er er \&quot\;lisens\&quot\; produsert ferguson 35. men ferguson deler passer ikke.

Men den går nå med tomgangsturtall på 1700 når den blir varm. kjenner noen problemet og kan gi meg noen hint om hvor jeg skal begynne og feilsøke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sonju83_1

Hei. er det noen her som kjenner til imt traktorer? Er så uheldig at jeg har en på gården. traktoren er er \&quot\;lisens\&quot\; produsert ferguson 35. men ferguson deler passer ikke.

Men den går nå med tomgangsturtall på 1700 når den blir varm. kjenner noen problemet og kan gi meg noen hint om hvor jeg skal begynne og feilsøke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonym
pompa da spesielt regulatorens snak med noen som driver med disel pomper. hadde same problemet på en perkings d3 der var det gåt 2 fjere inni det er sama motoren som er mf 135 så kansje pompa er lik cav sin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
pompa da spesielt regulatorens snak med noen som driver med disel pomper. hadde same problemet på en perkings d3 der var det gåt 2 fjere inni det er sama motoren som er mf 135 så kansje pompa er lik cav sin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...