Guest navara_1 Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Hvor bør kamera plaseres, på lasteren eller på traktorfronten? (JD6430) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Hvor bør kamera plaseres, på lasteren eller på traktorfronten? (JD6430) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henke_1 Posted April 12, 2011 Share Posted April 12, 2011 Tverrbjelka på lasteren - som jeg regner med du mener med lasteren blir vel kanskje for nærme lasterfronten til at du får noe godt bilde på skjermen din? Går da ut fra at du har en nyere Trima/Quicke med tverrbjelke langt nede mot redskapsfestet? Prøv deg fram - sett kameraet begge steder og koble det opp mot skjermen. Da bør du se raskt hvor du får best synsfelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dag_1 Posted April 13, 2011 Share Posted April 13, 2011 Eg har kameraet på lasteren, men ikkje på tverrbjelken som Henke spør om. Kameraet er no ikkje nødt til å stå på midten av traktoren... Eg festa det på lasterarma, akkurat i knekken på arma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.