Gå til innhold

Valmet 6400


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, ser det ligger uten en 6400 på finn med 14200 timer på telleren? Er det noe igjen av en slik traktor etter såpass mange timer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Hei, ser det ligger uten en 6400 på finn med 14200 timer på telleren? Er det noe igjen av en slik traktor etter såpass mange timer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
er vell like lurt og prøve den før du kjøper og få prøve den på litt forskjellig redskap så du ser om den duger til noe det gjør no i vertfall jeg før jeg kjøper traktor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bache_G_1
timene på en valmet er egentlig ganske korte, de går jo bare over tenninga, ikke turtallsavhengig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Hvis girkassa er slitt, det vil si hopper ut av gear i nedoverbakker og det kjennes som om gearene ikke går ordentlig i inngrep, ja da er dette å betrakte som hoggetraktor.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Konrad: Hvilken verden lever du i??? Det er vel en stund siden de fleste traktorer gikk bort fra turtallstimer.

For å ikke villede noen, den eneste jeg er hundre prosent sikker på er John deere hadde klokketimer på f eks 2040 som kom ca 1980..

Utover 80- tallet var det litt forskjellig, men tipper på at på 90-tallet hadde nok de fleste klokketimer

Follo: Vil nok tippe at det beste er tatt av denne traktoren, men virker den ok og det ikke er spon og sånn i oljen, kan du nok kose deg noen år enda med den. Ser den bra holdt ut, har nok også oljeskift ol. vært tatt regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bache_G_1
nei Isak, noen har holdt på lenge med på vajer og turtallstimer. Valmet og JD var tidlig ute med klokketimer er vel en bedre måte å si det på. og på valmeten er det jo nok å la tenninga stå på for å få tiden til å gå( mulig jeg er på tynn is nå, men har sett dette på flere valmeter). en annen ting som er interesant her er jo dette med serviceintervaler, når det er forskjellig hvor lange timene er.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...