Gå til innhold

Zetor 6245 hyggelig bekjentskap!


Gjest

Anbefalte innlegg

For ett år siden kjøpte jeg en rimelig Zetor 6245 1989 model med 1470 timer.Etter og ha lest mye om dårlige kvaliteter på alle traktorer fant jeg ut at Zetor ikke var noe dårligere.Jeg ville prøve denne traktoren.Etter og ha gått på mye brøyting i vinter var forbruket 3,5 liter pr time.Tror ikke dette er dårlig.Meget lettstartet.Rå i terrenget!

Jeg er nå sånn at ved kjøp går jeg over hele traktoren og feil jeg trodde var meg som ikke kjente den.

Rensket hytta for matter og fant ingen rust.Jeg kostet på nok ett lag med Arkanol.Ingen rust utvendig heller.

Har riktig nok byttet clutch sylinder og vannpumpe,tempsender og er plaget av litt ugjevne bremser bak,men bremsesystemet skal overhales.Billige deler fra England.alan@barlowshenbury.co.uk;

Har handla her flere ganger og er svært fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moparviking_1

For ett år siden kjøpte jeg en rimelig Zetor 6245 1989 model med 1470 timer.Etter og ha lest mye om dårlige kvaliteter på alle traktorer fant jeg ut at Zetor ikke var noe dårligere.Jeg ville prøve denne traktoren.Etter og ha gått på mye brøyting i vinter var forbruket 3,5 liter pr time.Tror ikke dette er dårlig.Meget lettstartet.Rå i terrenget!

Jeg er nå sånn at ved kjøp går jeg over hele traktoren og feil jeg trodde var meg som ikke kjente den.

Rensket hytta for matter og fant ingen rust.Jeg kostet på nok ett lag med Arkanol.Ingen rust utvendig heller.

Har riktig nok byttet clutch sylinder og vannpumpe,tempsender og er plaget av litt ugjevne bremser bak,men bremsesystemet skal overhales.Billige deler fra England.alan@barlowshenbury.co.uk\;

Har handla her flere ganger og er svært fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...