Gå til innhold

servoen virker ikke på mf 240


Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym

har en mf 240, og servoen virker ikke. det er ny servo pumpe.

noen som kan si meg hva jeg bør skjekke.? hva kan være feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en mf 240, og servoen virker ikke. det er ny servo pumpe.

noen som kan si meg hva jeg bør skjekke.? hva kan være feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alutrac_1
går rattstammen opp og ned når du dreier rattet,har du sjekket at ventilen i dashbordet blir dratt ut og inn når du svinger,sitter på rattstammen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
veit ikke hvordan pumpe det er på denne, men har opplevd at kilen røk på en 575 jeg har. da ble det også dårlig med servo!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alutrac_1
sjekk ventilen i dashbordet om den går opp og ned sammen med rattstammen,nederste ståldekslet på dasbordet må demonteres for å se ventilen,det er to skruer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alutrac_1
har du hatt på rett olje,tynn dextron olje,har du rund oljepumpe nå,eller trekantformet.er du sikker på at pumpa går rundt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
er rund type pumpe ja. regner med det er rett olje på den. det var gammle eier som monterte. så jeg vet ikke. men hvordan ser jeg om pumpen går rundt da??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nosen_1
Skru av påfyllingaskruen på servotanken og start opp. Dersom oljen \&quot\;roterter\&quot\; går pumpa rundt. Du får samtidig sjekka oljenivået. Oljen skal vere raud.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
oljen er rød. men oljen \&quot\;roterte\&quot\; ikke. betyr det at pumpa ikke går rundt? hva gjør jeg da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alutrac_1
demonter oljerørene og skru løs pumpen med to 13 mm skruer forran,se om tannhjulet på pumpen sitter fast på akslingen,eller at tannhjulet er i inngrep med tannjulene i registeret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...