Gå til innhold

Hvilken traktor under 500


Gjest

Anbefalte innlegg

Skal ha ny traktor . 80-100 hk, må ha clutchfritt vendegir , aircondition, litt kraftig laster, elekstronisk hydraulikk med utvendig betjening. Hvilke alternativer har jeg??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timotei_1
Skal ha ny traktor . 80-100 hk, må ha clutchfritt vendegir , aircondition, litt kraftig laster, elekstronisk hydraulikk med utvendig betjening. Hvilke alternativer har jeg??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1
Finn.no og Mascus kan vel gi deg et og annet napp... Legger du inn de søkekriteriene der så får du vel 300-600 traktorer å velge mellom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vegard_1

Ligger opptil fler pent brukte John Deere 5720 og 5820 ute på finn til en pris som kan passe deg.

 

Antar det er en veldig fin traktor innenfor de kriteriene du har satt, jeg er i alle fall veldig fornøyd med den som \&quot\;kjipptraktor\&quot\;, til småkjøring med laster, foring og lettere oppgaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mike_Sierra_1

Har akkurat vert gjennom samme prosess selv. Synes bruktprisene var hinsides så derfor vurderte jeg kun nytt.

I ettertid har jeg sett enkelte brukte som kunne ha vært aktuelt, men det så jeg ikke før jeg hadde et reelt pristilbud å vurdere ut fra.

 

Jeg vurderte J-D, Claas, Valtra, Fendt,New Holland, Kubota, Landini, MF, Deutz og Zetor.

 

Fendt og Valtra syntes for dyrt, utgikk derfor fra videre vurdering.

Har ikke hatt noe kontakt med MF, forhandler ligger litt langt unna. Kubota utgikk pga usikkert med lokal service og litt for nytt merke.

Landini er egentlig i samme kategori, pluss at forhandler aldri tok kontakt etter min hennvendelse.

Deutz og Zetor stilte aldri opp med prøvetraktor, utgikk derfor fra videre vurdering.

Fikk en god prøvekjøring av NH 5060, Claas Axos, J-D 5100R og 5100M.

Ettersom J-D passet meg best og med litt vurderinger av utstyr osv så ble det mitt valg.

 

Alle disse bør du kunne få med laster godt innenfor de 500Kkr du skisserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...