Gå til innhold

New Holland el Case


Gjest

Anbefalte innlegg

He, skal kjøpe ny traktor, anten New Holland T 4050 el Case JX 95 C (Quantum) Sia eg bor nær AK forhandlar blir det ein av desse, har prøvekjørt begge..men veit ikkje kven eg skal velge..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest argo_1
He, skal kjøpe ny traktor, anten New Holland T 4050 el Case JX 95 C (Quantum) Sia eg bor nær AK forhandlar blir det ein av desse, har prøvekjørt begge..men veit ikkje kven eg skal velge..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
hva er forskjellene? om casen er lagd i østerrike ville jeg kanskje foretrukket den fremfor en NH skrudd sammen i Italia, sånn av rene kvalitetshensyn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

kjøp new holland, mykje bedre sammenskrudd, masse tull med jxc, men nesten ikkje noko tull med t4000/tnd. new holland e klart best. da samma gjeld dei fleste andre modellane og. mvh

eks- A-K mekanikar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Det skulle vel ikke være store forskjeller i kvaliteten på disse identiske traktorene, men i motsetning til Bromle, så har jeg hørt forhandlere som skryter av fabrikken i Østerrike, og kvaliteten på \&quot\;sammenskruinga\&quot\;der.

Personlig hadde jeg valgt Case for å beholde \&quot\;æra\&quot\;:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Case_IH_1
Case Ih er kjent for å være gode traktorer med kavlitet, jeg vil si at new holland egentlig er en billigere utgave av Case, så jeg ville gått for Casen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1

Personlig ville jeg valgt NewHolland siden jeg liker designet på dem. Men er dere sikker på at at Case JX-C produseres i Østerrike. Har litt på følelsen av at den og Steyr sin versjon også produseres I Jesi. Gjelder også for JX-U.

Tror bare det er de større modellene som produseres i Østerrike- tilsvarende de som NH produserer i Basildon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
maxxum, som tilsvarer Steyrs Profi, er iallfall lagd i st. Valentin, men under den i størrelse er jeg usikker på hvor produksjonen skjer. NHs produksjon i Basildon er vel avsluttet eller lages 7000 der nå?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne_1

Mener at det er både T6000 og T7000 som produseres i Basildon. Det vil si at som du skriver littlegreyfergie, så produseres Maxxum om Puma ved St.Valentin.

Er mokså sikker på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei!

Både Case IH Quantum C og New Holland T-4000 er flotte traktorer der å favorisere den ene framfor den andre basert på ytelse og spesifikasjoner er vanskelig, siden dette er det samme for begge merker på akkurat disse modellene. Begge er produsert i Italia på samme fabrikk om dette skulle bety noe.

Så at den ene er bedre sammenskrudd enn den andre er deffinitivt bare tull. Eventuelle forskjeller kan skyldes tilfeldigheter eller ulike produksjonstidspunkt der endringer på produksjonslinja eller tekniske oppgraderinger slår positivt ut for sist produserte traktor.

Det som kanskje kan bety noe for deg som kunde kan være hvilke relasjon du har til det enkelte merke eller preferanser til designmessige/bruksmessige detaljer.

 

Case IH får sine JX, Quantum C og JXU modeller fra Italia. På samme måte produseres også New Hollands utmerkede T-4000 og T-5000 modeller der.

Når det gjelder Case IH CS-pro, Maxxum og Puma blir disse produsert i St. Valentin, Østerrike som forøvrig nå er deffinert til å være en 100% Case IH fabrikk, som også fortsatt produserer Steyr til enkelte markeder. Dette er Case IH\'\'\'\'s europeiske hovedkavarter, der merkets stolte tradisjoner står i fokus og i høyeste grad blir ivaretatt!

Made in Austria er et kvalitetsstempel!

De største Case IH traktorene\; Magnum, STX, Quadtrac produseres i USA.Fks. Magnum produseres i Racine ikke langt fra Chicago. Dette er også en Case IH fabrikk med en mangeårig tradisjon for produksjon av Case IH.

 

New Holland produserer sine større traktorer i Basildon i England. I landbruksmaskin bransjen er dette en stor fabrikk med mange års produksjon på baken, helt tilbake til tiden da Fordson Dexta, Super Dexta, Major m.fl. ble produsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...