Gå til innhold

MF 165 med knust hydraulikk filter, og manglende holder til filter.


Gjest

Anbefalte innlegg

Heisann! Har en 1974 MF165 hvor hydraulikkpumpen plutselig sluttet å virke igår, slapp ned fresen og fikk ikke til å løfte etterpå. Hørte ingen unormale lyder. Når jeg idag tappet ned oljen og skulle kontrollere filter, fikk jeg meg en STOR overraskelse; Topplokket til filter manglet helt, og selve filteret lå i mange mange biter i bunn. Har fått rengjort, men finner ikke topplokket til filteret, og ikke er det noe trykk fra pumpen. Har akkurat byttet clutchene, starter, lagrene på fresen og fikset div. diesel og vann lekkasjer og nå dette.. Noen som har noen innspill på om hva som kan ha skjedd med topplokket og filteret, samt hvorfor jeg ikke får trykk fra pumpen. På forhånd takk =)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Heisann! Har en 1974 MF165 hvor hydraulikkpumpen plutselig sluttet å virke igår, slapp ned fresen og fikk ikke til å løfte etterpå. Hørte ingen unormale lyder. Når jeg idag tappet ned oljen og skulle kontrollere filter, fikk jeg meg en STOR overraskelse\; Topplokket til filter manglet helt, og selve filteret lå i mange mange biter i bunn. Har fått rengjort, men finner ikke topplokket til filteret, og ikke er det noe trykk fra pumpen. Har akkurat byttet clutchene, starter, lagrene på fresen og fikset div. diesel og vann lekkasjer og nå dette.. Noen som har noen innspill på om hva som kan ha skjedd med topplokket og filteret, samt hvorfor jeg ikke får trykk fra pumpen. På forhånd takk =)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...