Gå til innhold

John Deere Autopower


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan er d å kjøre med denne transmisjonen? er d kjørepedal osv, vurderer å kjøpe meg ny 6630, men er litt usikker på autoquad kontra autopower.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cat307_1
Hvordan er d å kjøre med denne transmisjonen? er d kjørepedal osv, vurderer å kjøpe meg ny 6630, men er litt usikker på autoquad kontra autopower.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvegard

Transmisjonen i JD 6030-serie er mye bedre enn den gamle 6020-serien. Den har fått ny styring og oppfører seg helt forskjellig. Kjørepedal er det ikke på traktoren, men den ordner turtall og giring når man kjører vanlig. Hvis du brøyter så lønner det seg å justere ned top hastigheten slik at når det blir tungt vil turtallet øke litt fortere. Men det fungerer nesten som en kjørepedal da, selv om det ikke kan kalles kjørepedal, siden du ikke kan kjøre bare girkassen med foten ved for eks pto arbeid. Håper dette ga et svar.

 

Har hatt JD både med powerquad, autoquad og autopower og om du skal kjøpe en ny 50 km/h traktor er merkostnaden på ca 50 000 for autopower verd å betale. Det er en mye bedre girkasse + at man får com.arm som er fantastisk å bruke. Alt er ergonomisk plassert i mine øyner.

 

Har selv en 6630 og er så langt strålende fornøyd med traktoren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...