Gå til innhold

Noen som har brukererfaring med NH 6040 ELITE?


Gjest

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe helt ny NH 6040 elite med 50 km/t. Men har aldri hatt NH før, så er litt skeptisk, har jeg noen grunn til det? Positive og negative sider mottas med stor takk;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tomas_1
Vurderer å kjøpe helt ny NH 6040 elite med 50 km/t. Men har aldri hatt NH før, så er litt skeptisk, har jeg noen grunn til det? Positive og negative sider mottas med stor takk\;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke direkte erfaringer med en T 6040 Elite men har hatt en Tsa 110 (40 km) Plus i 5 år nå, og dette er jo så og si den samme traktoren. Men jeg kjenner en som har T6040 Elite 50km og han har vært fornøyd (hans første NH). God traktor dette, denne kan jeg trygt ut fra mine erfaringer anbefale. Min erfaring hos min forhandler er at de har meget god service, dette er for min del ganske utslagsgivende ved valg av traktor. Vurderte lenge T 6040 Elite nå som jeg skulle bytte, men denne gangen ble det en T6070 Elite som virker som et meget godt kjøp med den kampanjen som er nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xeobib: Ja det er inklusiv avfjæring begge steder

 

Tomas: Har ikke fått T 6070n enda, men jeg går ut ifra at det er noe høyere. Men ved transport vil jeg tro at det blir litt lavere pga 40 eco på T 6070n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt avhengig av utstyr. Men kampanjen ligger vel på 549000 med 40 eco. pluss utstyr som evt. laster, LCS, frontlift etc.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Anonym
6040 Elite kan du få for 530.000 på rein handel,50/km og med nest største dekkpakke.Levert rett fra A-K maskiner.(Transportpakke)+klargjøring på ca 5000kr.Jobber der så jeg garanterer prisen i kampanjeperioden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...