Gå til innhold

Traktorfrakt


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurte på om noen hadde tips på hva som er den rimeligste (og enkleste) måten å få fraktet en traktor fra Østfold til Bodø? Tar NSB traktor på togene sine? Erfaringer med bil/båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Hei!

 

Jeg lurte på om noen hadde tips på hva som er den rimeligste (og enkleste) måten å få fraktet en traktor fra Østfold til Bodø? Tar NSB traktor på togene sine? Erfaringer med bil/båt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Jeg fikk min traktor sendt fra kai Stavanger til kai Bergen i vinter som dekkslast. Det kom på kr. 4000,- pluss moms. Østfold-Bodø er jo litt lengre...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Er traktoren i kjørbar avstand til Moss eller Fredrikstad blir nok båttransport billigst. Undersøk det med Nor-Cargo. Det er autolink som frakter biler med tog fra sør til nord(og omvendt). Men tror nok det vil bli dyrere.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 år senere...
  • 2 uker senere...

Det kjem an på størrelse/vekt ,er den under 2,40 brei kjem den inn i skapbil,er det større bredde må du på bil m/maskintralle det er vanleg vis litt dyrere .Du må berekne ca. 1000,- kr. pr. lastmeter,så om traktor sin totallengd ev inkl. laster er 6meter så blir det 6000,- +mva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...