Gjest Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei! Jeg lurte på om noen hadde tips på hva som er den rimeligste (og enkleste) måten å få fraktet en traktor fra Østfold til Bodø? Tar NSB traktor på togene sine? Erfaringer med bil/båt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hei! Jeg lurte på om noen hadde tips på hva som er den rimeligste (og enkleste) måten å få fraktet en traktor fra Østfold til Bodø? Tar NSB traktor på togene sine? Erfaringer med bil/båt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg fikk min traktor sendt fra kai Stavanger til kai Bergen i vinter som dekkslast. Det kom på kr. 4000,- pluss moms. Østfold-Bodø er jo litt lengre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Er traktoren i kjørbar avstand til Moss eller Fredrikstad blir nok båttransport billigst. Undersøk det med Nor-Cargo. Det er autolink som frakter biler med tog fra sør til nord(og omvendt). Men tror nok det vil bli dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GardHoltet Skrevet 31. mars 2019 Del Skrevet 31. mars 2019 Hvor mye koster det med frakt av traktor fra Bergen til Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeobib Skrevet 9. april 2019 Del Skrevet 9. april 2019 Det kjem an på størrelse/vekt ,er den under 2,40 brei kjem den inn i skapbil,er det større bredde må du på bil m/maskintralle det er vanleg vis litt dyrere .Du må berekne ca. 1000,- kr. pr. lastmeter,så om traktor sin totallengd ev inkl. laster er 6meter så blir det 6000,- +mva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar