Gå til innhold

traktor


Gjest

Anbefalte innlegg

hei jeg har tenkt å kjøpe mf 590 2wd med trima laster skal bruke den til litt skogskjøring og snørydding hjemme og pallegaffel og skuffe kjøring

er det en bra traktor er gira synkrniserte er den lett bak hvor fort går den løfter den 2000 kg bak løfter den 1000 kg med trima laster hvordan er den å rydde snø med har et 2,5 m bredt vendbartskjær ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1

hei jeg har tenkt å kjøpe mf 590 2wd med trima laster skal bruke den til litt skogskjøring og snørydding hjemme og pallegaffel og skuffe kjøring

er det en bra traktor er gira synkrniserte er den lett bak hvor fort går den løfter den 2000 kg bak løfter den 1000 kg med trima laster hvordan er den å rydde snø med har et 2,5 m bredt vendbartskjær ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
vi har en mf 590 med turbo og laster og det er en knall traktor pass på at du skaffer deg den med turbo da får du en bra arbeidshest du kan fint bruke den til det du sier har løfta rundball med den vi har uten problemm foran på lastern og da hadde jeg ingenting bak og du kan fint ha ei skikkelig skuffe foran og skjær bak som du har
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...