Guest Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 hei jeg har tenkt å kjøpe mf 590 2wd med trima laster skal bruke den til litt skogskjøring og snørydding hjemme og pallegaffel og skuffe kjøring er det en bra traktor er gira synkrniserte er den lett bak hvor fort går den løfter den 2000 kg bak løfter den 1000 kg med trima laster hvordan er den å rydde snø med har et 2,5 m bredt vendbartskjær ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massey135@hotmail.com_1 Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 hei jeg har tenkt å kjøpe mf 590 2wd med trima laster skal bruke den til litt skogskjøring og snørydding hjemme og pallegaffel og skuffe kjøring er det en bra traktor er gira synkrniserte er den lett bak hvor fort går den løfter den 2000 kg bak løfter den 1000 kg med trima laster hvordan er den å rydde snø med har et 2,5 m bredt vendbartskjær ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 vi har en mf 590 med turbo og laster og det er en knall traktor pass på at du skaffer deg den med turbo da får du en bra arbeidshest du kan fint bruke den til det du sier har løfta rundball med den vi har uten problemm foran på lastern og da hadde jeg ingenting bak og du kan fint ha ei skikkelig skuffe foran og skjær bak som du har Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massey135@hotmail.com_1 Posted April 27, 2009 Share Posted April 27, 2009 er mf 590 med trima laster lettere bak en mf 165 med lien laster ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.