Gå til innhold

Lamborghini Sprint 684-85


SS

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en Lamborghini Sprint 685-84 (trur eg tallene var)

den er voldsomt tungstarta når det er kaldt.

har montert motorvarmer og pleier og bruke den, men det hender at det ikkje blir tid til det( brøyting rett etter jobb osv.)

har hatt mekaniker og sett på det; lader helt fint med masse lys på og greier, men det er visst bare ein glødeplugg på den, varmer opp lufta før den kommer inn i motoren sa han.

 

problemet er da at uten motorvarmer så sliter den å starte i -3 grader og kaldere enn minus 10 kan eg bare glemme.

 

noen som har lignende erfaringer og tips kva som kan hjelpe?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristan

Det enkleste er vel å sette på en tidsbryter på motorvarmeren. enda bedre er vel fjernstyrt strømbryter slik at du kan starte motorvarmeren med mobiltelefonen. Det er litt dyrere. Det går også an å sette inn større startmotor. Da drar en lettere og raskere rundt motoren.

Jeg kjenner ikke din traktor men\;

Vet du om den får diesel, jeg må pumpe noen ganger og trykke inn kaldstartknappen på motoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1

Har du greitt batteri og motoren ikkje er altfor utsleten så burde ein traktor starte i 5-10 minus utan gløding, så her er det nok meir som er gale. Glødepluggen din er vel ein sokalla thermostart, kombinasjon av glødeplugg og dieselinnsprøyting, gjer ein meget lettstarta motor når det fungerar, tungstarta når det ikkje fungerar... Skal gå eit røyr ifra pluggen som sit på innsuget ein plass, til ein liten \&quot\;tank\&quot\; for så å gå til dieselreturen ein plass. Den \&quot\;tanken\&quot\; samlar litt diesel og har ein ledning på seg som blir aktivert når du glødar eller koblar inn startaren. Når pluggen da er blitt heit nok vil dieselen som er på den gjere at du får ein flamme som blir sugd rett inn i motoren. Du kan høyre ein liten boff akkuratt når dette skjer av og til.

 

Du får begynne med det enkle, blir pluggen varm? Kjenn etter, ta ut pluggen, eller ta ut luftfilteret og sjå inn i innsuget om det går. Fungerar det elektriske på \&quot\;tanken\&quot\;? Høyrer du ein klikk eller kjenner du at det lear seg inni når du gløder, brukar startaren. Får plugggen diesel? Kan vere tette røyr einplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...