Guest Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Hei alle sammen. Jeg vurdere å kjøpe meg en traktor for delvis eget bruk, men også for utleie. Det jeg lurer på er; Hva kan man forvente å få i månedsleie på en traktor på ca 150 hk, årsmodell 03-04? Hva må man minst ha i leie for å dekke opp utgiftene på en slik traktor til ca. 350 000? Er det noen som har erfaringer fra utleiemarkedet de vil dele? Er bosatt i Sør-Trøndelag så hvis noen her på forumet er interessert i å leie, må de gjerne gi et hint gjennom tråden. JDFan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JDFan_1 Posted April 23, 2009 Share Posted April 23, 2009 Hei alle sammen. Jeg vurdere å kjøpe meg en traktor for delvis eget bruk, men også for utleie. Det jeg lurer på er\; Hva kan man forvente å få i månedsleie på en traktor på ca 150 hk, årsmodell 03-04? Hva må man minst ha i leie for å dekke opp utgiftene på en slik traktor til ca. 350 000? Er det noen som har erfaringer fra utleiemarkedet de vil dele? Er bosatt i Sør-Trøndelag så hvis noen her på forumet er interessert i å leie, må de gjerne gi et hint gjennom tråden. JDFan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted August 27, 2011 Share Posted August 27, 2011 HEI Jeg går også med de tankene om å leie en traktor for 4måneder om vinteren eller bytte ut gammeltraktoren å lease en ny. Mvh Kåre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.