Gå til innhold

mf 590


Gjest

Anbefalte innlegg

hei hva syns dere om mf 590 2wd med eller uten trima laster ?? er det bra motor,hydralikk gir og bremser på den er den lett starte hva bør man gi for en sånn traktor rundt 40.000 ??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1
hei hva syns dere om mf 590 2wd med eller uten trima laster ?? er det bra motor,hydralikk gir og bremser på den er den lett starte hva bør man gi for en sånn traktor rundt 40.000 ??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

mf 590, er da en grei traktor det.

 

med samme motor som feks: mf 178,185,188,290

alså A4 248 motor.

 

men jeg tror den kan være lett på bakendet med laster. men med et lod bak,så er vell dette en grei traktor 40,000kr er vell ikke noe og si på det. hvis traktoren er i grei stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
Jeg har kjørt en del med MF 590 2wd og den fungerer overaskende bra med frontlaster. Men det er selvsagt alltid en fordel med belastning bak.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym
vi har 590 2wd med turbo og laster og vi ga 70.000 og det er en knall god traktor til snøfress og med masse krefter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest massey135@hotmail.com_1
har tenkt å kjøpe mf 590 med trima laster med 4wd hva bør man gi for en sånn traktor ??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agrostar_1

Du skal gje det seljaren vil ha og litt mindre.

 

Til ettertid, reis til Eiksenteret, AK, Felleskjøpet og andre forhandlarar og still alle dei verdens spørsmåla dine. Kan du plage dei istadenfor for oss. Alternativt kan du bestemme deg for å kjøpe ein traktor, istadenfor å kike på alt mellom himmel og jord og stille dei samme spørsmåla kvar gong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

Heilt enig.

Håpa du slutter med dessa håplause spørsmåla dine. Har vært samme \&quot\;gnålet\&quot\; frå deg siste halvåret,minst!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolgebah_1

Hva i indreste kan det ha å si at fyren stiller spørsmål om en traktor fra 80-tallet? Hvis det er så fryktelig å lese, må det da være bedre å ligge unna tråden? Hele vitsen med et slikt forum er jo at man kan utveksle erfaringer, og kanskje dukker det opp ting som andre enn trådstarter har interesse av.

 

Hvis dere blir så jævla provosert av at samme fyr tillater seg å stille spørsmål om flere forskjellige traktorer, så la heller være å lese her i utgangspunktet, da.

 

Får du en 590 2WD i god stand med Trima(Bergsjø)-laster til 40 000, synes jeg du skal være fornøyd. 500-serien er en slitesterk sak. Litt kronglete å betjene lasteren med to spaker, men det venner man seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest massey135@hotmail.com_1
jeg har tenkt å kjøpe mf 590 med trima laster 4wd ligger dem på runft 70 tusen med 4wd ?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...