Guest Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Var uheldig med tappen på min 8050 idag. Noen som har erfaring å dele med bytting av den? Likedan er det noen som har en lys/blink/viskerhendel å selge? Den må være komplett med elektronikken som sitter på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest honnas_1 Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Var uheldig med tappen på min 8050 idag. Noen som har erfaring å dele med bytting av den? Likedan er det noen som har en lys/blink/viskerhendel å selge? Den må være komplett med elektronikken som sitter på den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonym Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 På Valmet 6000-serie og 8000-serie. Like ens C,M,N og T er det bare å ta vek låseringen ved tappen og røske tappen rett ut. Drypper bare littegranne olje. På 505-905 derimot så må du ta av hele bakhuset og er mange timer jobb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest honnas_1 Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Det var det jeg trodde ja. Tusen takk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.