Gå til innhold

Massey Ferguson 3080


Gjest

Anbefalte innlegg

Hva er det å ta henssyn til med denne modellen av massey ferguson.

Gangtid ca5500 timer, 16+16 gir?

Har ingen erfaring med disse og ønsker inspill fra kjennere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Farmer1971_1

Hva er det å ta henssyn til med denne modellen av massey ferguson.

Gangtid ca5500 timer, 16+16 gir?

Har ingen erfaring med disse og ønsker inspill fra kjennere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest øystein_1

16/16 er vel å foretrekke fremfor 32/32.

Kjenner ikke 3080 spesielt, men 3050 og 3060 med 32/32 betyr nesten uansett trøbbel. Veldig mange av disse er bygd om til 16/16. Var vel trøbbel med no synkro ringer eller no sånt, billig blei det i hvertfall ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddbjørn_1

Traktoren har såpass dårlig rykte på seg at prisen på dem pleier å være lav. Får du tak i et fint eksemplar med ombygd girkasse så er det derfor mye traktor for pengene!!!

Det er derfor sjanse for at det kan bli en god handel.

Jeg er egentlig litt skeptisk til Perkinsmotorene, ikke allverden til levetid på dem. Vær klar over at de bruker endel olje uten at det er noe \&quot\;gæærn\'\'t\&quot\; med motoren av den grunn. Du kan akseptere endel oljeforbruk før det lønner seg å overhale motoren. Kjør heller til det smeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym

jeg har hatt en 3070 og en 3085 kjørte tilsammen 14000 timer på de.

Gode minner ifra begge 2 den 32-32 kassa går duken dersom sjåføren gjør feil,girer man som det står i insruksjonsboka holder den lenge,kassa mi holdt 4800 timer men da nabo skuller låne den med henger var det ei giring mellom a-b i fart så var det grus!det er i overkant med gir i den så 16-16 holder i massevis-men den største svakheten med den er brukeren.

Jeg trur også at man kanm gjøre en god handel på en brukt sliken,veldig behagli hytte å air con er ikke dumt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...